Söndag!

Morgonen började bra, startade upp med lite mys.
Härligt att bara kunna ligga och dra sig och gosa tillsammans.
Älskar min lilla familj ♥

    


Gick sen upp och drack kaffe medans Dan gav Oliver mat.
Lulla lite här hemma och hoppa sen in i en skön dusch,
föna håret och lite sånt smått & gott!

Vid tjugo i två klädde jag på Ollie och begav oss ut med vagnen
mot Emelie & Efi. Blev bjuden på middag där,
pratade en massa gamla minnen och allt möjligt :)
Emelie var jättenyfiken så berättade allt om hur förlossningen
gick till och hur jag upplevde det och så.
Kom då till att tänka på att jag fortfarande inte skrivit någon
förlossningsberättelse. Så ska faktiskt göra det, nästa gång jag får tid!
Kan vara roligt att ha för min egen skull också i framtiden.
Var trevligt att vara och hälsa på, var längesen jag träffade Emelie,
men ska förmodligen ses på torsdag också och gå i stan lite :)
Tack för idag vännen ♥


Tralla sen hemåt vid halv sjutiden och när vi väl kom hem så
tog vi på oss mysisar och gosa lite. Jag pratade lite med pappa
och sen somnade Oliver i min säng, så jag passa på att sitta lite
vid datorn och uppdatera mig! I skrivande stund ligger min lille
prins så fint i sin egen lilla säng och sover. Hör hur han grymtar
till lite då och då, härtat mitt ♥

Sara kom förbi en sväng vid kvart i nio, så vi pratade lite och hon
gosade med Ollie. Ska kanske titta förbi en snabbis hos henne i morgon!
Kul att du kom förbi, alltid roligt med lite sällskap på kvällskvisten ♥

I morgon ska vi upp i någorlunda tid och sen traska ner mot posten
för att möta Kathy och lilla Lovisa, och sen bege oss mot Rådstugan.
Föräldraträff i morgon, om jag inte har fel för mig så ska vi prata
om infektioner hos barn. Ska bli intressant, förr eller senare kommer
jag ju träffa på det med Oliver och då kan det vara skönt att ha fått
lite information så man vet lite vad man har att göra med.

Nu ska jag kolla runt lite till på nätet sen kallar sängen,
Ollie vill väl ha mat igen om en halvtimma ungefär.
Så när han vaknat nästa gång och fått ny blöja så ska vi
(förhoppningsvis) sova därefter. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Låter som en mysig dag =)

Vad fina ni är på bilderna, och jag ser framimot förlossningsberättelsen :-)

2010-02-08 @ 00:11:00
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack själv för att ni bidrag till en helmysig söndag!! Ser ut som en mupp på bilden men det bjuder vi på ;) Ollie var en av dom sötaste små bäbisarna jag har sett!!! Tjollebolle :) Ses på torsdag hjärtat !!! Puss <3

2010-02-08 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0