Tisdag!

Idag har det inte hänt så värst mycket på min front.
Vaknade och gosade lite med min snuttis,
drack kaffe och åt frukost medans han vilade lite
efter maten.

Sara och hennes mamma kom förbi en sväng,
trevligt. Längesen man träffade henne.

Annars har jag bara tagit det lugnt.
Dan kom innan en sväng och vi tittade på film
och hade det mysigt.

Nu ligger jag bara här vid datorn, Oliver ligger
bredvid mig och håller på att somna.

Har tänkt lite idag, och jag är så lycklig!
Mitt liv var helt meningslöst innan Oliver kom till mig,
allt är så underbart och jag är så fruktansvärt glad
att vägen jag valt har lett mig hit.
Visst man kan vara trött ibland och bara vill stoppa
huvudet i sanden, men det är bara en bråkdel av
allt annat. Min Oliver, min älskade Oliver ♥

Ikväll blir det sängen i tid, ska upp lite efter sju för att
hinna duscha och sånt innan pappa hämtar upp oss.
När vi gjorde hörseltestet på Ollie på BB så reagerade
han inte på höger öra, så vi ska vara i Lund halv tio
i morgon bitti för att göra ett nytt test!
Jag hoppas att det bara var fosterfett som satt och
proppade igen.

Nej nu ska jag kolla runt lite till sen lägga mig!
Natti


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du skriver så fint vännen :) Du har säkert alldeles rätt i vad du säger ... Barn och allt det dära måste nog upplevas innan man kan förstå alla känslor som kommer tillsammans med det :)

2010-02-10 @ 10:40:43
Postat av: Linda, mamma till lille Leon !

Hur gick de på hörseltestet? Hoppas de gick bra iaf!! Söt han är:)

2010-02-10 @ 20:20:24
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej! Hur gick det på testet med Oliver? Din son är skitlik sin pappa =)

2010-02-10 @ 21:17:00
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0