Tjejkväll!

Jaou, vaknade i morse halv 12,
så skönt att sova ut faktiskt!
Pappa var snäll och hade Oliver i morse
och gav han mat också :)
Så jag vaknade utvilad av telefonen.

Åkte och handlade och sådant,
sen hämtade vi upp Dan på vägen hem.
Jag duschade och lite sånt sen hämtade
Sara upp mig vid halv 6.

Så har vi varit hemma hos henne,
ätit pizza och druckit några cider och
pratat en massa tjejsnack, härligt!
Var längesedan jag kunde göra något sånt.
Så det var skönt att komma iväg lite ensam.
Saknade dock mina änglar enormt men
man måste få lite tid till sig själv också!
Så pappa kom och hämtade mig 12 :)

Var jätteskojj att ses ikväll snäckan :)
Får vi göra om snart. Love ♥


Kommentarer
Postat av: Madelene

Låter som en jättemysig kväll :-) Det är du värd.. kram

2010-02-07 @ 02:40:55
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad härligt!! jätte viktigt att unna dig lite ensam tid :) <3

2010-02-07 @ 15:25:54
Postat av: Sara

AMEN!! Din tönt :p Vad är det för hemsk bild :) Ser fan förjävlig ut :p Haha! Jaja .. Det var iallfall trevligt!

2010-02-07 @ 23:04:33
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0