Torsdags..

Har inte skrivit på några dagar nu,
så kör en uppdatering om torsdags :)

Träffade Emelie, hon kom nedanför och plockade
upp oss, så vandra vi ner mot stan.
Handlade lite och tog en fika på Maddes (hmm).

Kul att vi börjat träffas lite igen,
kan gå år och dar men när vi ses är
det som om vi umgåtts varje dag :)

Gick upp till Linda en sväng och snacka lite,
blev bjuden på kaffe och så, trevligt :)
Fick träffa lille Leon också, sötis!
Rätt stor skillnad på de två, men så är det,
alla är olika och tur är väl det.

Var där en bra stund, och efteråt så hade jag
och Emelie följe hem, hennes cykel stod här utanför.
Och vi ska ses igen på onsdag. Ska bli skojj :)
Bjussar på två bilder.


Kommentarer
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Hihi söta foton, ska maila dom jag har till dig nu, haft fullt upp med skrikisen nu fredag,lördag. Han har haft riktig kolik men förmodligen för jag bara byta hans mat rakt av :/ Visste inte man skulle blanda maten ett tag :/ Men mailar dom till dig nu, du kan ju maila dina om du vill? Kraam

2010-02-14 @ 13:41:59
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dom små godingarna ... Ännu en dag värd att minnas :) Vi ses på onsdag stumpi. Glad alla hjärtans dag ... Och ge en puss till Ollie från mig <3

2010-02-14 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0