Promenad, bad och lek!

Igår så vaknade vi och låg och mös lite, min snuffe ♥
Lekte och busade lite, han är så charmig min lille påg.
Ett leende och hela jag smälter! GODING!!

Oliver fick ett bad, och fick leka lite med sina badleksaker
jag köpt till honom. Sötnosen!

Sen klädde vi på oss och gick ut för att träffa Emelie
som också hade lite sleepover här! Nice :)
Mötte upp henne och hennes mormor på Slottscafét.
Pratade lite sen gick vi vidare mot Olivers och jag köpte
kulglass medans Emelie köpte en milkshake. Gött.

Ringde Kathy när vi kommit ut från leksaksaffären och
bestämde att vi skulle mötas upp för att snacka lite gojja.
Sagt och gjort, satt och snacka i gamla kyrkans grund,
sen kom Madde & compani förbi och stod och snacka lite,
sen begav vi oss hemåt för att träffa Dan.
Som btw fotta mig och Ollie när vi somnat på kvällen, sött ♥

Idag har jag varit i Jimmy & Saras hus nästan hela dagen,
mellan 11-7, med Sara och hennes mamma.
Målat och målat, åt kyckling med nypotatis och sås, gottit!
Sen hämta pappa mig och Dan hade redan kommit hit med Oliver,
så jag hoppa in i en snabbdusch, och sen gick Dan.

Måste bara berätta att Oliver har börjat åla sig lite,
när han själv vill så trycker han ner huvudet i sängen,
trycker upp rumpan och skjuter ifrån med benen :D
Han vrider sig åt det hållet han vill och han har börjat
så smått att lägga sig på knä. Min store gosse ♥
Han kan sitta jättebra nu själv, stadig kille jag har :)
Min bebis växer upp så fort, vart tar tiden vägen?!

Nu sover Oliver och jag ska alldeles strax krypa ner hos honom.
Är sååå trött! I morgon blir det party, håll i hattarna ladies!

Underbara unge


Bad, bad ♥


Hihi ♥


Världens finaste Ollieboll


Utgång


Sötegöte ♥


Sover med min lille gulleplutt ♥


Zzzz..

Mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Awwe badkungen i sin balja :) haha! bedårande e han!!

2010-06-18 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0