Underbart väder!

Idag är det riktigt strandväder, så underbart härligt!
Man kan inte annat än bli glad, är sommaren verkligen
på ingång nu? Man kan ju hoppas :)

Sitter just nu ute på balkongen och solar fötterna, varmt!
I högtalarna spelas Michael Jackson, hans musik är så mäktig, älska!

När jag skrivit klart här ska jag hoppa in i en snabbdusch och sedan
klä på mig och göra mig klar. Oliver ligger och sover för tillfället så
jag hoppas inte han vaknar innan jag hunnit duscha klart.

Nu när det är så pass varmt idag åker nog Olivers nya shorts och
linne på :) Ombyte med givetvis, åh, sköna sommar ♥

Var ett tag sedan jag skrev ordentligt, har blivit mycket bilder
på senaste, men det är ju så roligt att ta foto på en så glad och
underbart söt liten gosse :D

Med mig är allt bra, har tänkt mycket på det hära med skolan
och jag hoppas verkligen jag kommit in!
Madde ringde mig innan och sa att hon fått post och hon hade kommit in!
Så jag håller tummarna, ska se om där kommit något tills vi ska gå ut.

Annars rullar allt på här hemma, Oliver växer så det knakar, bokstavligen.
Han är en stor kille nu, sist vi var på BVC (4/5) var han 70 cm lång!
Jag tror han dragit iväg rejält på längden nu också, känns så iaf :)
Han har nog lagt på sig närmare ett kilo också.
Konstigt jag känner mig stark i armarna ;) Vägde 10,3kg sist,
och nu när vi ska dit den 29 tippar jag på närmare 11. Vi får väl se.
Han utvecklas så mycket nu också när han börjar bli stor,
han sitter helt själv utan några som helst problem,
som jag skrev för ett tag sen så har han börjat åla sig framåt/bakåt!
Han tar tag i saker ordentligt, om än han är lite fumlig men endå :D
Maten går det också jättebra med, han verkligen så duktig.
Han rullar fram och tillbaka, bara nu i förmiddags har han rullat över
typ 8 gånger när jag skulle försöka lägga honom i sin säng, haha!
Busunge ♥ Det har börjat bli lite bättre med hans mattider också,
skönt att det går lite åt rätt håll iaf, har ju gått upp minst en gång per natt
och matat och bytt blöja, men man vänjer sig :)

Nej nu måste jag nog hoppa in i duschen, kokar här ute.
Ha en trevlig dag i solen, tjingeling!

Jag älskar dig mest av allt i heeeela världen, mammas busunge ♥

När du ler mot mig, ler också hela min värld mot mig!


Kommentarer
Postat av: Maria - In LA <3

håller tummarna att du kommer in på skolan :)

2010-06-24 @ 14:15:13
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Madelene

Håller tummarna!! :-)

2010-06-24 @ 21:16:22
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0