28/3-10

Ännu en dag snart förbi för min del, tiden går så himla fort. Det är nästan lite skrämmande!
Idag vaknade vi ungefär vid tolv tiden. Låg och drog oss lite och gosade.
Sen klädde vi på oss och gjorde oss i ordning för att gå och möta upp Kaddy & Fisan.
Sen vidare ut mot Kvantum för att handla lite smått.

Blev en skön promenad både dit och på tillbaka vägen gick vi en extra runda.
Rätt fint väder, inte kallt eller så. Härligt att komma ut och röra lite på sig!
I morgon blir det en tripp till stan, när vet jag inte riktigt.
Kathy skulle nog följa med så blir väl när barnen ätit och så.

Hittade några bilder på pappas mobil som jag lagt in på datorn och fixat.
Här kommer lite nostalgi..

Denna bilden togs den 11 November, här ser man hur stor jag verkligen var.
Och då var det endå 58 dagar kvar tills Oliver tittade ut!
Känns rätt overkligt när jag tittar på bilden, man glömmer så fort!


Denna togs den 21 December,
11 dagar tills Oliver kom ut till oss!
Riktigt svullen var jag överallt.


Denna togs den 1 Januari, samma dag som Oliver föddes!


Denna togs den 1 Januari klockan 16:38,
mamma håller honom inne på förlossningen.
Här var Oliver 4 timmar och 33 minuter gammal!


Denna togs den 1 Januari klockan 17:37.
Här ligger han i sin lilla balja, 5 timmar och 32 minuter gammal!


Denna togs den 3 Januari klockan 16:30,
innan vi skulle köra hem från Lund.
2 dagar gammal, han hade mörkare hår då än nu!



Denna togs den 10 Januari,
här ligger han i sin vagn och sover så sött!


Denna togs den 22 Februari klockan 19:40.
Jag var på väg till Kathy och hade lånat Mikaelas bärsele.
Detta var första och sista gången Oliver åkte i sele.
När vi väl kom ut så tyckte han det var roligt att sitta och titta.
Men lägg märke till hur glad jag ser ut innan vi ska gå
och hur missnöjd Oliver ser ut, haha!


Denna togs den 3 mars när vi var på kalas hos Dans mamma,
Bilden har inte så bra kvalité då den är tagen med en mobilkamera.
Här kramar Elliot sin lilla kusin Oliver!



Denna togs den 14 Mars klockan 10:13,
här ligger vi och myser när vi precis vaknat.
Du & jag, jag ska alltid finnas här för dig,
du är det finaste i min värld



Denna togs den 25 Mars klockan 16:13, på min födelsedag.
Min första födelsedag som mamma,
det finns inget annat i denna värld som kunde gjort den mer underbar.
Mitt barn gör mitt liv till allt jag önskat.
Jag behöver ingenting mer än dig!
Jag älskar dig mer än livet självt,
du är mitt allt,
min Oliver



På alla sätt, i alla tider,
håller du mitt hjärta
i din hand.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ni är ju så fina :-) Och det var du också med stora magen :-)

2010-03-29 @ 09:18:11
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka fina bilder. Tiden gar fort!

2010-03-29 @ 11:01:19
Postat av: Kathy

Fina bilder :) Den sista var fin, fint tagen också. Vem tog den? ;) höhööhöh.

2010-03-29 @ 19:03:07
URL: http://saraemmakatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0