29/3-10

Vaknade i morse av att Oliver gnällde lite, så jag gav honom flaskan och sen somnade
vi om igen. Då ringer telefonen och Sara frågar om jag ville följa med till Ullared.
Otippat men ja, så jag tänkte varför inte?! Klädde på mig och ringde till Dan som skulle
på möte och sa att han fick ta Ollie, sen bar det iväg.

Tänker inte skriva hur fort vi körde upp men det tog mindre än två timmar.
Pumpa musik som jag vet inte vad. Därav huvudvärken nu kanske?
Nåja. Fick handlat en del iaf. Kommer lista nedan, orkar inte fota och lägga in.

Till Oliver:
6 bodys
6 pyjamas, varav en i tröja och byxa
2 t-shirts
1 par joggingbyxor
1 par "mjukis-jeans"
4 par strumpor
1 barbapappa-snuttefilt
1 lammfiltspläd

Till mig:
1 linne
1 sommartunika
2 sportsbh
2 par trosor
5 pack med strumpor.

Jag gick ner tjugo i 11, och vi var hemma runt sju tiden.
Är lagom mör nu, och huvudvärk som sagt.
Tack Jimmy & Sara för att jag fick följa med, det var nice!

Håller på att tvätta, eller ja torktumla just nu.
Och resten av kvällen ska jag bara slöa!
Natti.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv :) Du fick handlat en massa fint, och vi också :P Eller ja, Persson ;) Fan vad han handlade :) Myspys <3 Får vi göra om!

2010-03-30 @ 00:52:28
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0