30/3-10

Ännu en dag nalkas i lilla Landskrona, jag blev väckt för en halvtimma sen av den mysigaste
bajsblöjan ever! Ni vill inte höra några detaljer så jag besparar er dom..
Nåja, pigg och vaken är jag nu iaf, Oliver med. Han ligger i sin säng och pratar med nallarna
som cirkulerar runt ovanför hans huvud. Haha, rätt roligt att lyssna på.
I bakgrunden spelas klassisk musik (?!) Det sägs att det stimulerar barnen till en bra utveckling,
och kalla mig nörd men det är faktiskt lite mysigt tycker jag!

Nåväl, Oliver ska äta strax och sen ska vi ta på oss och hämta upp Kathy & Lovisa,
vi ska ner till stan och gå lite i affärer, sen ska vi ta oss en fika! Myspys.

När vi varit i stan är det tvätt som står på schemat, tråkigt men sant! What to do..
Så ska möta upp Dan vid halv 4 - 4. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ge Oliver mat.
För nu börjar han pipa lite smått! Ha en trevlig dag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0