31/3-10

Sista dagen i Mars nu gott folk. Tiden går undan. Ångest!!
Var på efterkontroll idag, pratade osv. Fick min journal, skojj att ha!
Rätt ok, valt ut preventivmedel som ska fixas inom snarast.
Inga fler bebisar på ett tag :/ haha.

Min snuttis och jag mår bara bra. Dock har jag fått en jobbig hosta på kvällarna.
Rätt så störigt men är väl övergående som tur är.

Det mesta av dagen har spenderats hemma hos Sara, med Sandra
och älskade Ollie ♥ Blev en massa prat och god kinamat!
Lilla Oliver sov mestadels av tiden, men klarade av att hålla sig vaken
mellan nio och tio för att kolla på efterlyst!
Tycker det är helt vidrigt sjukt vad som hände ute vid Hemköp.
Hoppas dem får tag i den jäveln!

Kom hem vid halv tolv, lagom för att möta upp pappa i trappan
så han kunde ta över och bära upp Oliver, tung liten gosse!

I morgon är det vaccinationsdags för Oliver, då blir han också exakt 3 månader,
huuu. Tiden går föööör foooooort! Ska bli spännande att se om han passerat
8 kilo nu, men det tippar jag på!

Funderar på om jag ska börja lägga upp "dagens bild" på Oliver,
jag tycker det är roligt att ta foto på honom ( han är ju världens sötaste )
och sen att fixa och redigera dem. Så jag ska prova på det tror jag!

Tack Sara och Sandra för en trevlig mysdag.
Längesen jag var hos dig, kändes nästan som förr ♥

Här kommer lite bilder..

Mys med snutte


Mys med mamma är ännu bättre


Vackra trötta lilla barn


Mammas sömntuta


Närbild!
Jag älskar dig min son


Kommentarer
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

haha du har så rätt, Lenni hade nog inet dött av det men knappast lönt att tjata mer ..



Söt ollie är, han växer så fort han med, tiden går för fort!

Leon ska också vaccineras snart, den 13e, tror faktiskt han passerat 7kg då haha, some heavy shiit hahahah :)



Kraam till er

2010-04-01 @ 09:26:13
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: dlc

vilken sötis ;D så stor han har blivit ;D

2010-04-04 @ 20:47:10
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0