Babylove ♥

Dagen började inte så jättebra, skulle varit på efterkontroll kl: 10,40,
men Oliver vägrade släppa mig ur sikte så jag kom aldrig in i duschen.
Allt blev sent osv, försökte komma fram till mvc men det var upptaget
hela morgonen. Fick tag i dem kvart i 12 och fick då en ny tid..

Så jag tog det lugnt och sedan traskade vi ner till vagnen för att möta
Kathy & Lovisa och ta en promenad ut till Kvantum.
Jättehärligt väder och det var underbart att röra lite på sig!
Ska försöka börja gå en runda varje dag, kommer inte bli riktigt så
men det hade varit gött!

Vi gick och pratade och de små sov mestadels av tiden, sötnosar!
In och handlade och tog sen en liten omväg hem, köpte vars en glass
som vi smaskade på på hemvägen! Trevligt med sällskap :)

Ska bli bättre på att skriva nu, kommer kännas bättre nu när min blogg
ser bra ut, är mycket nöjd och dels att jag snart ska sätta lösenord
så jag vet vilka det är som är inne och läser.

Nu ska jag kolla runt lite och sen blir det lite mys innan sovdags.
Dan har redan somnat den lilla slöfisen.
Ska upp i någorlunda tid i morgon för att möta upp Kathy & Fisan
i stan vid 11 och ta en förmiddagsfika innan det är dags för babycaféet.
Trevligt, trevligt :)

Bjuder på bild idag! Godkväll och godnatt!

                                                          Mammas allt!

         


Kommentarer
Postat av: Annie

Jättefina bilder! :)



Jag fortsätter gärna att följa bloggen! s

2010-03-08 @ 23:36:28
URL: http://litenolivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skulle bara påpeka att de står i din header att oliver vägde 4,750 gram. Det ska ju stå antingen 4750gram eller 4,750 kg. Fortsätter gärna läsa din blogg om jag får :) [email protected]

2010-03-09 @ 10:36:34
Postat av: Emelie

Så fina bilder på er två ! <3

2010-03-09 @ 16:02:38
Postat av: Monica

jätte snygg blogg =) jag läser oxå gärna vidare! kram

2010-03-09 @ 16:24:11
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

glömde min mail adress: [email protected]

2010-03-09 @ 16:26:23
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0