Babymassage!

Igårkväll så gav jag Oliver 165ml som vanligt, men han fortsatte gnälla även när han ätit upp,
så jag bestämde mig för att göra 60ml till så att han blev mätt, men jag trodde ju aldrig att han
skulle äta upp alltihop, så han åt sammanlagt 225ml! Så mycket har han aldrig ätit förr.
Men han var glad och sprallig när jag bytte blöja och låg och log i sin säng innan han somnade,
spydde ingenting. Hoppades då att det skulle gå fler timmar tills nästa mål, men han vaknade
efter 3½ timme. Så det var ju inte mycket att hurra för precis. Nåja..

Vi vaknade vid tjugo över tio, lagom tid kan jag tycka! Låg och mös lite innan han skulle äta igen,
fick ny blöja och sen somnade han som en stock igen, min sötnos ♥

Vid två ska vi börja göra oss i ordning för att möta Kathy och Lovisa vid posten kvart över två.
Sen ska vi promenixa ner till rådstugan för lite babymassage, Linda skulle inte komma idag,
och är inte hundra på om Mikaela skulle komma. Vi får väl se.

Efteråt ska jag in på CG och handla tvål och remoulade, in på Toddler och köpa en nässug.
Och vidare in på bokia för att se om dem har stämpelfärg.

Var inne på Ikeas hemsida igår för att titta om dem hade den malmbyrån jag ville ha i björkfanér.
Och det hade dem, så ska tjata på pappa att vi kör dit en dag, behöver verkligen en större byrå.
Så man kan lägga rätt bland hans kläder och sortera osv. Nu är allt bara nertryckt, inte vidare fint!

Nu ska jag plocka upp mitt hjärtegull och mysa lite innan nästa mål mat.
Skriver kanske mer sen, ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: kitty

Hehe okej. Ingen tårta till mig då asså :( men men.. jaa det får vi verkligen göra. synd bara jag inte kan ta med mig turbo hem till er. kan inte lämna honom så länge ju. och så fort jag är hemma så vill ju rolle iväg och fixa med sina bilar. Vilket jag iofs kan förstå. hihi.. pusspuss

2010-03-10 @ 14:48:14
Postat av: Wioletta

Jo får kanske göra det. skitfin blogg...

2010-03-10 @ 18:20:31
URL: http://wioletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0