Blev bjuden på supergod middag!

Gick hemifrån vid 1 i eftermiddags, och kom hem runt 11 nu ikväll.
Mötte mamma vid posten och gick sen till Rullians för att prata med Marie om
hur jag ska fortsätta gå till väga med mitt körkort, så nu är det gjort!
Sen gick vi ner till stan och kollade runt lite, fick handlat tre linnen och ett par leggings till mig.
Och så fick jag två par mjukisbyxor och en sweatshirt till Oliver av mamma.
Själv köpte jag fyra par byxor till honom och två bodys.
Glömde att titta efter bodys på Lindex men inne på H&M hade dem bara två bodys i stlk 68.
Tycker det är jävligt dåligt, tänk på dem som har stora barn?!
Oliver blir tio veckor i morgon, två och en halv månad då vill säga, och jag tycker personligen
att det är alldeles för tidigt att bara använda tröjor. Man lyfter ju så mycket och dem kommer
sitta under armarna på honom hela tiden. Nej dåligt, dåligt!!

Traskade sedan nedanför Emelie och hämtade upp henne, sen promenerade vi till Netto.
Handlade lite och sen tillbaka hem till henne. Vi båda var vrålhungriga och det var lille
Oliver också. Så Emelie startade upp med vår mat medans jag gav min snuttis ♥
Oh fy fasen vad gott det blev, riktigt god köttfärssås hon gör! Gah, måste ätas snart igen!
Nåja, sen tittade vi lite på tv och pratade. Och jag hjälpte henne lite med hennes blogg.
Så nu får du allt börja skriva! Haha.

Annars, nu ligger jag här och Oliver sover så sött i sin säng.
Mitt lilla hjärta, så fort tiden går. Det är sjukt!

Förresten, grattis till huset Sara & Jimmy,
lycka till och hoppas allt går bra!

Bjuder på lite bilder..


                                          Lite morgonmys med mamma & pappa!
                                                   Vi älskar dig så mycket,
                                              du är det bästa som hänt oss ♥

    

Simon och Oliver kom bra överens
och här är värden för den supergoda middagen ♥

    

Ps, glöm inte skriva er hotmail om
ni är intresserade av att fortsätta läsa.
Sätter lösenord på söndag!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jaaaag vill!

2010-03-12 @ 10:57:54
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag SKA ha lösen. det är ju självklart!! hehe pusssss

2010-03-12 @ 11:06:30
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

jag vill ha lösenord :D

2010-03-12 @ 13:32:14
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Monica

har kanske skrivit det innan men jag vill oxå ha lösen =)

2010-03-12 @ 15:53:24
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var som alltid kul att ha er här :) Och visst lyckades jag med maten ;)

2010-03-12 @ 16:42:29
Postat av: Frida

hej.Jag skulle gärna vilja fortsätta att läsa din blogg.MVH Frida

2010-03-12 @ 21:24:42
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

Oj vad kul o läsa om allting! :D vad stor han var! :D



jag skulle vilja fortsätta läsa också! :)



[email protected]



//

2010-03-13 @ 14:11:32
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0