Dålig uppdatering!

Tänkte att det kanske var på tiden att jag uppdaterade lite här, var ett tag sen.
Fyllde som sagt 21 år igår, känns inget speciellt. Man har väl växt ifrån den tiden
då man var helt pirrig för att man fyllde år osv. Nåja. Nu närmar det sig 30..
Har fått pengar och pressentkort! Tackar så mycket till er alla ♥

Annars?!
Här är allt bra, har fått hosta dock som inte är alltför rolig.
Blev förkyld för någon vecka sen och det har fortfarande inte släppt ordentligt.
Börjar bli lite tröttsamt nu faktiskt..

Oliver växer på som aldrig förr, min lille guldklimp ♥
Han börjar bli en redigt stor kille nu.
Fick byta blöjstorlek för några dagar sen och nu märkte jag innan idag
att bodysarna i storlek 68 börjar ta emot lite smått nere vid blöjan där man knäpper.
Haha, nåja. Spelar mig ingen roll, sålänge han mår bra så mår jag bra!
I skrivande stund ligger tuttis och sover, hör han grymta till lite då och då hihi!

Idag har vi haft lite kalas här hemma för mig, det var trevligt med lite besök.
Vi beställde smörgåstårta från Kvantum och lite sådant. Smaskigt värre.
Tror jag ska klämma i mig en liten bit till innan sängdags, muha..
Innan dess kom Sara upp om en sväng och lämnade paket och pratade lite.
Var ett tag sen, trevligt!

Har också umgåtts lite med Dan igår och idag då,
mysigt. Min snutti ♥ Jag älskar dig!

I morgon är det loppis i G-löv, men jag får hoppa det.
Man kan inte göra allt man vill när man har barn!
Nåja, kommer andra tillfällen.
Frågade Kathy innan om hon har lust att traska med ner till stan i morgon
om vädert är ok och hon har tid. Vi får väl se!

By the way så har Kathy varit här lite ett par dagar innan.
Roligt att ha er båda här, lilla Fisan och Olleboll börjar fatta lite smått tycke
för varandra. Hon försöker ta hans händer och klappa på honom medans han
sitter med värsta smailet när han ser henne, haha.
Skojj att se dem små liven bli så ivriga! Som sagt, trevligt att ha er här
och ni är välkomna när ni vill! Bara att ringa.

Ja, har väl inte mkt mer att tillägga just nu.
Jo. Pappa du är bäst!

Så.. Nu ska jag äta en bit smörgåstårta sen krypa ner till kojs,
fast Oliver vaknar nog snart och vill äta så hinner kanske ge honom
mat och torr blöja först! Får se. Hoppas ni haft en trevlig fredagskväll! Natti.

Jag & mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0