Fika och babycafée!

Sitter just nu och äter fransbrödbullar och dricker ett stort glas juice.
Riktigt gott! Väntar på ett sms från Kathy så att vi kan ta på oss och gå ner för att möta dem.
Ska ta en snabb fika innan vi ska gå till babycaféet. Myspys!

På babycaféet ska jag göra avtryck av Olivers händer och fötter i gips,
och göra avtryck med akrylfärg på papper,
som förhoppningsvis blir så bra att jag kan göra en tatuering av det!
Vi får väl se hur det går, inte det lättaste.

Annars idag vet jag inte vad dagen bjuder på, ska nog städa undan lite.
Fyller år om 16 dagar, vet inte hur det känns riktigt. Åren bara försvinner.

Nåja, trevlig förmiddag!

                                                         Min modell ♥

         


Kommentarer
Postat av: Emelie

SÅ FINT DU HAR FÅTT EFTER RENOVERINGEN !!! :) awe , ollie så fin utstyrsel han har fått på dig :) Den lille godingen <3

2010-03-09 @ 16:00:27
Postat av: Emelie

Awe vilken liten goding :)

2010-03-09 @ 19:41:23
Postat av: Kitty

Awwe.. dom kläderna han fick av mamma va? Ska du ha ngt kalas när du fyller år? Pussen på er båda två :)

2010-03-09 @ 19:56:41
URL: http://drummla.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men vilken SÖTNOOOS :D

2010-03-11 @ 21:34:09
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0