Gääsp !

Är rätt så trött nu, kom hem vid 5 tiden och gav Ollie mat direkt.
Sen mös vi lite efter maten och han fick ny blöja.
Just nu ligger han i sin säng och sover. Min lille trötter ♥

Kathy & Lovisa mötte mig ända uppe vid bankomaten, jättenära mig.
Märks det att jag är seg eller vadå?! Iaf, gick till Maddes och tog en fika,
trevlig att komma ut både här & där! Sen gick vi till babycaféet, där är lite
äldre barn men det är endå roligt att bara komma ut en sväng.
Jag gjorde gipsavtryck som sagt så nästa vecka får vi se hur det blev, woho!
Gjorde också avtryck på papper men det blev inte så bra så jag ska köpa riktig
stämpel med färg så man får med alla rynkor och veck.
Vill ha det gjort så snabbt som möjligt så jag kan beställa tid till tatueringen. Nåväl..
Medans jag & Kathy var inne och skulle byta blöjor så passade jag på att väga
Oliver och nu har han passerat sjustrecket, han vägde: 7,040 gram!!! Min stora påg ♥
Madde och hennes lilla Alice tittade också förbi en sväng på Rådstugan,
guuuud vilken liten sötnos. Har aldrig sett en sån liten bebis.
Man blir helt hysterisk i kroppen! Söta lilla varelse!

Efter babycaféet gick jag, Kathy, Lovisa & Oliver till Rhodos, vi åt pizza medans
barnen sov, eller ja. Lovisa var vaken lite då och då. Sen traska vi hemåt!

Har precis dammsugat och plockat undan lite, skönt att äntligen ha det gjort.
Har dratt på det ett bra tag haha!

Nu ska jag kolla runt lite och vänta på att min snutt vaknar och ska äta nästa
gång så jag kan pussa på den lille gobiten. I morgon blir det babymassage. Natti!

Sötnos!


Kommentarer
Postat av: Jennica

Han e så söt att man bara vill äta upp han.

Vilken ersättning dricker han?

Har 2 st tetrapak NAN om du vill ha

2010-03-10 @ 10:52:11
URL: http://jennicapersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0