Ikea, bad och mys!

Var som sagt på Ikea innan med Sara, hon var snäll och körde mig så jag kunde få min byrå.
Äntligen är den på plats! Jimmy kom upp och var så snäll och skruvade ihop hela, jättesnällt!
Skönt att slippa den biten, hade tagit hela kvällen annars.
På Ikea åt vi lunch, köttbullar såklart! Mycket gott! Tack än en gång vännen för du körde mig!

Jag och Sara badade Oliver, eller duscha kanske jag ska säga.
La honom i duchen på en handduk, och en extra under huvudet.
Han tyckte om det, mysepojken ♥

När dem gått hem så börja jag fixa o dona, nu är i princip rummet klart.
Dammsuga och damma får jag göra i morgon.

I morgon blir det också fika med Sara i stan, men först upp och fixa lite hos dem och låna
scanner och skrivare, så ska jag in och höra hur mkt tattueringen kommer kosta osv. Yeey!

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer, är hungrig som ett djur och har inte ätit något mer än
på Ikea vid 1. Snart tolv timmar sen. Sara är go och kör inom Mc donalds till mig! Tack ♥

Bjuder på bilder från Ollies dusch, om ni undrar varför han är blå
på sin ena hand och fötter är det för att vi tagit hand & fotavtryck innan!

    

    


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv :) Klart att vi hjälper dig om vi kan <3 Det är därför vi finns ju! Hoppas maten smaka, tur att dem har öppet till lite senare, jag höll på att spy bara av lukten, haha :D Tack för idag, ses i morron ;) <3

2010-03-15 @ 00:24:20
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0