Lördag kväll!

Idag har det varit en riktigt seg dag. Vaknade vid halv nio, relativt pigg men endå
så slö i både kropp och knopp! Låg och gosade med Oliver ett tag innan vi bägge
blev så trötta att vi somnade. Vaknade av att han började gnälla och ville ha mat,
då var klockan redan lite över två! Efter det så har det väl inte hänt mycket mer.
Mys och lek med snuttefisen och sen har jag bara suttit framför datorn och tvn
under tiden Oliver sovit.

Var loppis i både Häljarp och på Rådstugan idag, kom inte iväg till något av dem.
Men det ska vara loppis på söndag i Glumslöv. Och då ska jag, Kathy och Madde
dit och se om vi kan hitta några fynd!

Var egentligen riktigt sugen på att hitta på något idag, bio hade varit soft.
Men det får bli en annan gång! Längesen jag var på bio, sist var jag och Sara
och såg Michael Jacksons "This is it". Den var ganska bra tyckte vi.
Nåja.

Nu har jag precis diskat och plockat undan lite här. Dan skulle komma vid halv elva
när hans pappa slutat, så det blir väl mys och kanske en film. Vi får se..

Jag provade faktiskt innan att ge Oliver 200ml i stället för 170ml.
Ville se om han höll 4 timmar i mellan och det gjorde han, han hade ätit klart halv fem.
Och nu är klockan halv så det är fem timmar. Nu sover min älskling så han är väl
vrålhungrig när han vaknar. Fortsätter han hålla 4 timmar så tänker jag fortsätta ge
honom 200ml. Men går det tillbaka till tre så sänker jag igen, annars är det ingen mening.
Blir det färre mål per dygn jämnar det ut sig, jag hoppas iaf det håller.


Älskar min lilla familj



Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Här är min nya bloggadress =)

Hoppas allt e bra med er! Kram

2010-03-28 @ 09:41:54
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Oj, äter han fortfarande var 3e timme ?

Men det vänder säkert snart, Leon var ockås seg med det men nu har det blivit bra, han äter 6 gånger om dygnet, ibland 5 men det bara kom av sig själv.

Söt är han iaf, lille oliver :D Kraam

2010-03-29 @ 07:29:57
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0