Sista babymassagen!

Idag var jag & Oliver och Kathy & Lovisa på den sista babymassagen.
Lite trist att det är slut redan, men vi har ju varit där fyra gånger.
Tyckte det var mysigt! Men det finns ju annat att gå på.
Och roligt att man kan den massagen nu, även om den är rätt enkel!
Tog en massa bilder också som kommer nedan.

Efteråt traska vi till CG, sen inom pölsemannen och sedan hemåt.
Mötte Dan vid spiggens när jag sagt hejdå till Kathy.
Sen traska vi hem. Sara kom upp om en sväng och pratade lite.
Nu ligger både Dan och Oliver och sover, och jag ska gå ut och
göra mat så fort jag är klar här! Blir sent idag, men orkar inte bry mig.

Vi gick förresten in efter massagen och vägde våra små hjärtan.
Oliver har gått upp nästan 350 gram på en vecka, haha.
Idag vägde han 7,445 gram! Min store gosse ♥

Gäsp, blir nog sängen tidigt också, känns extra skönt eftersom att
Dan tar Oliver inatt. Härligt! Welcome John Blund! Natti.

Min söte Oliver i morse, och lite senare vid sitt babygym ♥
     

Oliver låg på mage och busade lite ♥
  
Jag älskar dig ♥
  

Oliver & Lovisa, framtida kärleksparet!
 

Söta tillsammans :)
  

Lovisa & Kathy när vi väntade på att gå in och börja massagen!
Sötfia :)
 

Inne i rummet när vi hade massage, myspys!
   
Älskar Ollies flax på ena örat! :D
 


Kommentarer
Postat av: Kathy

Fy fan vad jag blivit svullo, hahaha. Nu ska det hårdbantas!! Tack för idag :)

2010-03-17 @ 21:10:43
URL: http://saraemmakatharina.blogg.se/
Postat av: Annie

Jättefina bilder på bägge guldklimparna! :)

2010-03-17 @ 22:18:00
URL: http://litenolivet.blogg.se/
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

vilka ögon han har , riktig sötnos :)

2010-03-18 @ 00:33:36
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Så fina bilder :) Dom är jättesöta ihop !

2010-03-18 @ 12:23:42
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härliga bilder ... :) han är sååå bedååårande ;)

2010-03-20 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0