Solsken i Landskrona!

Vaknade upp kvart över nio av att Oliver inte ville sova mer.
Tittade ut och solen sken som bara den. Härligt!
Nu kanske våren är på väg, man kan iaf hoppas på det.

Jag har fixat lite med textstilar och sådant inför min tattuering,
vi traska bort till Sara och fick hjälp med att skriva ut handavtrycket.
Sen begav vi oss mot stan. Jag gick in och pratade med dem på Riverside
och visade mina saker och förklarade hur jag ville ha det.
Så han skulle ringa mig när han ritat upp det. Gött!

Sen gick vi till 261 och invigde uteserveringen första gången detta år.
Solen gassa och vi satt och pratade och hade det trevligt medans
Oliver sov i vagnen. Sen promenerade vi runt lite i affärer och sen till CG.
Ollie var faktiskt vaken en stor del av vår utevistelse idag.
Annars brukar han alltid somna efter en halvtimma ungefär.

Sen gick vi hemåt och hon gick upp till Jimmy medans jag fortsatte gatan
ner till mig, mötte Dan utanför. Sen har jag dammsugat medans Dan diskade.
Sen lagade vi mat. Jättegott blev det!
Nu har Oliver precis ätit och Dan står och pratar med honom.
Så söta dem är ♥

Vi ska titta på The Vampire Diaries nu, undras tro om det är något att se?!
Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till lille Leon !

Hihi, Leon är likadan, han vaknar pigg på morgonen och verkar gilla våren, även han ligger och spanar i vagnen så har börjat fälla ner suffletet nu, han diggar de :)

Dock är ju solen i vägen ibland så då får man ju stänga igen haha, fast finns dock solbrillor till såna små nu på lindex haha. Babymassage imorrn ? Kraam

2010-03-16 @ 22:30:19
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0