Trafikskola & "Ung mammagrupp"

Hade ställt klockan på nio i morse, men snoozade tydligen en massa och vakna inte förrän halv tio.
Så upp direkt, hann inte duscha för Dan var sen hit, så har sett ut som ett kvastskaft idag!
Pappa körde mig ner till Rullians, körde min lektion och det gick hur bra som helst!
Hon sa att jag inte tappat någonting av körningen trots att det var närmare fyra månader sen jag
körde sist, så det var ju roligt att höra. Kände också att det gick som på räls!
Ska ta tag i teorin och göra den och när jag är färdig med den ska vi boka uppskrivning och
uppkörning. Hoppas det går undan nu så jag får det överstökat!

Vidare hemåt en snabb vända för att hämta Oliver, hann slänga i mig en snabb frukost också.
Sen var det till att gå mot posten och möta Kathy & Lovisa. Vi skulle prova på "ung mammagrupp"
som Rådstugan håller i. Det var helt okej, rätt så lugnt och inte så många.
I början var det lite stelt men mot slutet blev det bättre,
det bjöds på smörgås och dricka. Trevligt!
Sammanlagt tror jag att vi var 10 stycken, och då var det många där hörde jag.
Det är bara att titta dit när man känner för det, så får se om det blir nästa vecka också.

Efteråt drog jag med Kathy till Lindex, ville hitta fler bodys i storlek 68,
och dem hade ett rätt så stort urval där. Härligt! Så jag köpte 6 stycken.

Tänkte rensa ur allt det som är för smått för honom sen om jag orkar.
Måste komma iväg och köpa den där byrån jag pratat om.
Nu får jag inte in något mer i den jag redan har.
Står H&M kartonger och påsar med kläder som skulle behöva tvättas och vikas in.
Men känns inte roligt när det inte får plats!

Skulle egentligen umgåts lite med Samantha ikväll,
men hon hade glömt att ta bort sig från platsbanken så hon fick jobb idag som hon
inte kunde tacka nej till. Lite tråkigt men så är det ibland!

Dan är med sina kompisar ikväll och pappa är på wiskeyprovning.
Så blir en ensam hemmakväll med min underbara lilla prins ♥
Hur mysigt som helst!
Måste komma på något jag kan göra till middag snart,
känner hur magen börjar kurra lite smått!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jennica

Absolut inget fel alls med att se ut som ett kvastskaft det gör jag varje dag, min nya "stil" liksom.

2010-03-12 @ 18:55:26
URL: http://jennicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0