17/5-10

Måndag idag, tiden går fort!
Madde ringde i morse för att väcka mig, haha.
Var vid 8 tiden, jag var redan vaken :P

Träffade henne vid 10, ut till Västervång för att hämta betyg,
vidare mot Humanus (fd Campus) för att slutligen promenera
ner till kompetensforum! Lämnade betygen där så nu är det
bara till att vänta till midsommar ungefär för att få reda på
om jag kom in eller inte! Mkt som står på spel så det har
verkligen betydelse.

Sen tog vi en dricka på Madde's och satt och snacka ett bra tag,
hade följe en bit hemåt och sen när jag väl kom hem gosade jag
lite med Oliver och Dan.
Sen bestämde vi oss för att ta en promenad så vi gick till Dan så
han kunde hämta lite saker, och sen inom Kvantum när vi endå
var i närheten.

Nu har Oliver äntligen somnat, övertrött liten påg.
Och så får jag har skrivit klart här ska jag ut och ta en cigg på balkongen
och sen ta en varm lång dusch! Härligt.

Förresten, alla Olivers pyjamasar är i tvätten, så kollade jag i en låda
och hittade en som jag köpte när jag var på Ullared som jag tänkt han
kunde ha lite längre fram i storlek 86/92.
Men eftersom han inte hade någon ren så tog jag på den,
och den satt tamejfan bra :P Lite lång i armarna och stor på bredden,
men jag har ju en lång kille. Hihi, det märks verkligen hur han växer.

Sen blir det mys och film! God kväll.

Sötaste Ollie


En riktig poser :)


Oliver i sin nya pyjamas


Mammas gulleplutt


Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till leon

Åh öppnat bloggen igen märker jag haha =)

På tiden, söt han är lilla ollie och som tiden gått sen, han börjar ju bli riktigt stor nu med sina tänder och allt :D

2010-05-18 @ 00:39:37
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Sara och Tilda.

oj, 86/92 e vad Tilda har nu och är snart 15 månader. Hur lång är Oliver igentligen?

2010-05-18 @ 09:22:59
Postat av: Cecilia svarar;

Sist vi var och mätte och vägde var han 66 lång, men han har lång överkropp, och han är rätt så bastant kan man väl säga ;D



Visst är där marginal vid blöjan men jag trycker att det är bättre att han har lite löst än att det sitter tajt :) Och den är väldigt stor "runt omkring".

2010-05-18 @ 09:57:21
Postat av: Sara - Mamma till Marwin

86-92 är vad marwin har hehe. Han är 2 år om en månad:P vilken skillnad det kan vara. :D

2010-05-18 @ 22:49:32
URL: http://mammason.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så underbart söt han är er lille grabb. hoppas allt är bra med er :D Pusskram

2010-05-24 @ 12:37:56
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0