20/5-10

Idag och igår har det varit underbart väder, har varit ute
och promenerat och gassat i solen i mammas koloni!
Riktigt härligt, i morgon skulle det inte bli lika fint sa dem
på vädert men det får vi allt hoppas eftersom jag ska träffa
Kathy och vi ska promenixa lite grann, ett tag sen nu ju.

Nu ikväll var jag och Dan på bio, såg den nya Robin Hood.
Helt okej :) Mysigt att komma iväg lite själv och bara vara ♥

Oliver mår bra och han växer och frodas, har upptäckt sina fötter
haha. Ligger och drar i dem och tittar och har sig.
Han sitter rätt så bra nu också, dock inte bra helt själv men endå.
Duktig är han. Hans tänder blir bara större och större,
och han har börjat prata jättemkt, som vanligt är han också
go och glad. Som alltid :D Vår Ollieboll ♥

Nu är jag så trött så jag nästan tuppar av, la mig inte förrän
kvart i fem i morse så nu ska jag sova, och Dan tar Ollie inatt :)

Så, godnatt! Kommer bilder i morgon!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det är fint :D Vi får träffas och ta en cigg nån dag. Vill ju se lill killen också. har bara sett honom på bilder. kramar <3

2010-05-25 @ 22:25:33
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0