2/5-10

Blir inte så mycket skrivande längre då jag känner att jag har massa annat
att hålla på med. Tyvärr. Inte lika roligt heller längre då man inte får respons
och knappt några komentarer. Men men :)
Ska försöka slänga in lite då och då iaf.

Här är allt bra, Oliver har varit lite hostig och sådär men det går framåt.
Igår blev han hela 4 månader, tiden går så sjukt fort.
Känns som om det var igår jag kom hem med honom, min snuttebebis ♥

Med maten går det bra, han har dock börjat tramsa lite smått,
men det mesta åker endå in, så vi får fortsätta försöka :)

Timmarna går det också mer i mellan nu,
under dagarna går det iaf 4 timmar,
och till kvällen och natten går det 5, oftast 6 timmar i mellan.
Ska det vända nu? Jag som är van att gå upp på natten.
Höhö. Nåja, bara skönt om det håller i sig.

Satte i sittdelen i onsdags, han trivs verkligen jättebra i den!
Han började bli lite smått för liten för liggdelen, och han vill ju gärna halvsitta
lite så han kan titta ut och se lite mer, så vi är mycket nöjda bägge två!

I torsdags (29/4) så var det exakt ett år sedan jag fick plusset på stickan,
ett helt år.. Och nu har jag min vackra fina bebis här hos mig.
Jag vill inte ens tänka på hur livet hade varit om vi fattat ett annat beslut.
Jag är så lycklig och det är min sons förtjänst, han är mitt allt!

Valborg i fredags, då firade vi min farmors födelsedag, riktigt trevlig och
god mat osv :)

Nu ska jag börja klä på mig och så för att gå ut och möta Madde om en stund,
vi ska ta en promenad eller något nu när det är så fint väder! Härligt.

Här kommer lite pics. Enjoy!

Oliver samma dag som vi invigde sittdelen :)


Oliver i vagnen!


Ollie sussar sött i sin sjömansdress ♥


Sötfisen. "Mamma vänta jag är inte beredd"


Snuttefis på vift


Kommentarer
Postat av: Madelene

Gulle, tror minsann att alice kommer försöka stjäla oliver från lovisa ;-)

2010-05-02 @ 12:20:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria - Kevins Mamma

Oh vad kul att han börjat f lite rutiner i sömnen.. Brukar ju komma vid 4 månader. Vad söt sjömansdräkt. Vart har du införskaffat dig denna?

2010-05-02 @ 16:15:34
URL: http://jaghardenna.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Man ska ju helst inte börja med sittdelen innan de är 6 månader! Och han är väl bara 4 mån? Det är en stor ansträngning för ryggen på dom när de är så pass små..

2010-05-02 @ 22:32:12
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till leon

sötnos!!

kanske därför han ätit dåligt? - tanden :)

2010-05-03 @ 13:53:47
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0