3/5-10

Härligt väder har vi haft idag också, solen har varit framme, dock inte lika varmt som igår.
Idag har vi varit och fikat med Madeleine och Mikaela & lille Dominic, sötnos!
Sen gick vi en snabb sväng i stan, jag köpte bitringar till Oliver :)

Sen hängde jag med upp en sväng på en kaffe och lite skitsnack.
Hade följe hem med Mikka och jag svängde av för att ta en cigg med Sara
och snacka lite strunt och sådär!

Nu är vi hemma och Oliver sover sött i sin säng, min lille snuttefis,
han är en sån go liten bebis, säger aldrig något någonsin!
Jag har verkligen haft tur med honom, världens goaste påg ♥

Nu ska jag och Dan strax sätta igång en film och gotta oss,
när Oliver vaknar får han också vara med en stund innan sovdags igen!

Du&jag, min skatt! Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Madelene

Nej, men gud vad pytte han är där, helt nykläckt....Smälter

2010-05-03 @ 23:07:30
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0