5/5-10

Idag har det inte hänt så värst mycket förutom att jag var nere i stan med Kathy :)
Promenerade runt och jag fick handlat och bytt saker på Lindéx,
min lille fis är bortskämd :D

Dan var här en sväng innan också, men han kände sig inte riktigt kry så
han åkte hem igen, lika bra det. Vi vill ju inte att lille Ollie ska bli dålig.

Nu har jag precis satt in tandblekning, kommer förhoppningsvis bli något
resultat inom det snaraste, när tatueringen är läkt ska jag sola lite också,
no more mr white guy :P Muhaa.

Nåväl. Heffis sitter jättebra nu, med lite grann stöd så håller han sig uppe.
Går bara bättre och bättre och han vill ju sällan ligga ner, snutteplutten!

Igår var det babycafé, trevligt som vanligt. Alltid härligt att komma ut.
Hade sen följe hem med Mikaela Och Katharina :)
Och gick utanför Sara för att ta en cigg när vi andra skiljts åt.

Nu ska jag bara slappa, ta en dusch och kanske titta film,
är sjukt sugen på videomixgodis, kanske ta en tripp ditåt?

Trevlig kväll, bilder kommer nedan!

Oliver med  en av sina nya bitringar,
man måste ju ha något att tugga
på nu när en tand ploppat upp ;D



Min duktiga snutte
Kanske inte dröjer så länge tills han kan sitta själv :)


Världens finaste lille gosse


En väldigt glad Oliver :D
Mamma älskar dig mest av allt


Kommentarer
Postat av: Jennica

Han e så söt, riktigt litet charmtroll.

E det där nere som den lilla tanden ploppat upp?



Jag va & solade ikväll, har inte solat sen jag blev gravid & jag kan säga att det kokta fläsket blev ordentligt välstekt.

Fast jag behövde verkligen lite färg för (även om den bara blev grisrosa) jag e blekare än ett lik.

2010-05-05 @ 22:53:35
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Kathy

Gulleflaxet på örat ♥ Tack för idag, vi ses ju i helgen igen o då ska det fläskas i vanlig ordning. Puss på er :)

2010-05-06 @ 01:06:53
URL: http://kathywrites.blogg.se/
Postat av: Dan

Söt han är min lille Dumbo

2010-05-06 @ 01:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0