Mitt gamla jag!

För exakt två år sedan idag såg jag ut såhär;



Min mage var fin, ja den var fin!



För elva dagar sedan såg jag ut såhär;



Ni kanske inte tycker det är något speciellt,
jag jag själv känner att jag saknar hur jag såg ut då.
Inte för att utseendet betyder allt, men det är ju hur världen ser oss.
Och jag kan inte hjälpa att sakna hur jag såg ut, inte för att jag är fet
nu eller så, men på bilden högst upp vägde jag ungefär runt 60-65.
Nu står vågen stilla på 84-85. Det är kanske inte så mycket
men det är väl vad man själv tycker som räknas?

Jag vill ut ur denna kropp!

Sen kvittar det hur mycket jag hade gått ner i vikt för jag hade endå
aldrig sett ut som jag gjorde förr, med allt häng på magen osv.
Jag är glad åt mina minnen för min mage som den har sett ut en gång,
min fina mage.

Det är tur jag fått något så vackert och underbart utav det hela,
annars hade jag nog hoppat alltså!

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till leon

Jag håller med dig, även om jag kan ha mina gamla kläder nu efter förlossningen och allt så är jag inte nöjd.

Attid haft platt mage och nu är den förvisso inte så stor men den är slapp och jag hatar det.

Även brösten har blivit mindre och helt tomma och de känns inte skoj..

Som du säger, man har fått nått bra för det men det är ändå inte skoj alls att få offra sig så.

Men det är bara att kämpa på, jag är alltid ute och äter knappt och det har gjort att jag i stort sett är tillbaka vid mina gamla 54kg!

2010-05-31 @ 17:54:37
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Kathy

Jag förstår hur du känner dig, men du ska veta att du är JÄTTEFIN idag också. <3

2010-06-01 @ 13:55:29
URL: http://kathywrites.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så fin som du är gumman <3 Du vet att jag tycker om dig fast du är rund som en boll, eller smal som en pinne. Det har ingen betydelse! Så sluta nu! Du har fått det vackraste som finns, och det var han som låg där inne och sparka så mysigt, tänk på det! :) Love u <3

2010-06-02 @ 09:01:45
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0