Oliver ♥

Oliver växer så det knakar, verkligen alltså.
Jag hade aldrig kunnat tänka mig att tiden skulle
passera så fort som den faktiskt har gjort!
Han är ingen liten bebis som bara ligger längre.
Han rullar och ålar sig, han kan sitta någorlunda bra,
han äter puréer och han har fått två tänder.

Igår var vi på "Unga föräldrar", jag, Kathy och Madde.
Jag och Kathy passa på att mäta och väga våra små.
Han var 69cm lång och vägde 10030gram. Alltså tio kilo.
Oliver är verkligen en stor pojke nu,
inte för hans storlek som jag vet att är relativt stor
men hela han, han har blivit en pojke!

Min fina pojke ♥
Jag älskar dig till månen och tillbaks!

  

  

  

  


Kommentarer
Postat av: Kathy

Ja han är verkligen en stor gosse nu, som du säger - man märker det verkligen på honom. Det är så mycket nytt :) Han är verkligen så go att mitt hjärta smälter, nu känner man ju honom så pass bra att man tycker om honom massor. Gosungen :)

2010-05-29 @ 19:49:54
URL: http://kathywrites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0