24 November.

Det har hänt en del på senaste tiden.

Oliver har varit sjuk och inte alls mått bra.
Han började bli dålig i magen och det höllt på ett tag.
Började kräkas och till slut åkte vi in med honom till barnakuten i Lund.
Fick stanna där i sex långa timmar och ge Oliver vätskeersättning var
5:e minut och de lyssnade på hans hjärta, kollade halsen och öronen.
Tog blodprov för att se om han var uttorkad, vilket han inte var.
Det låg lite lågt men inget som var oroväckande.
Allting gick rakt igenom honom och det var så synd om honom, mitt ♥.
Så det enda läkarna kunde komma fram till var att han hade fått en
kraftig maginfluensa.

Men nu är det bra. Oliver är inte sjuk längre och han är sitt pigga och glada
jag igen, så skönt. Magen är inte helt bra dock men det är på klar bättringsväg!

Nu är det inte lång tid kvar, vi längtar och planerar och fixar och donar!
Vid denna tiden om en vecka exakt har vi vår lägenhet.
Vi ska måla och fixa lite innan vi flyttar in. Alla möbler ska vara på plats
och allt ska i stort sett vara färdigt tills vi flyttar in, som förhoppningsvis
blir nästa helg. Vi får väl se. Nu vill jag bara att tiden ska gå..

Idag har Sara varit här och hjälpt mig med att packa lite smått och hållt
Oliver sällskap medans jag rensat ut och hållt på. Tack.
Skönt att ha börjat komma nånvart, det är en del kvar som ska packas
men det går nog relativt fort skulle jag tro. Ingen panik i vilket fall.

Just nu ligger Ollieboll och sover, min prins. Han är en riktig gosebebis.
Jag älskar min bebis ♥
Nu ska jag lulla runt lite till på datorn sen invänta pappa och fråga om lite
råd ang. hemförsäkring. Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0