Natt

Klockan är över tolv och här ligger jag i soffan.
Oliver är lite förkyld igen, snorig och lite hostig, stackarn.
Var inte längesen han hade vattkoppor.
Han är dålig i magen också, bytat 9 bajsblöjor sen i morse.
Han vill inte äta och knappt dricka, tur att han dricker sin välling!
Har fått ge honom välling i stället för mat eftersom han vägrar äta.
Konstig, har aldrig hänt att han nekat mat förut.
Tycker så synd om mitt lilla hjärta ♥

Annars rullar allt väl på som vanligt.
Tiden går och snart får vi lägenheten, ska bli så spännande.
Många känslor som spelar in.
Ska flytta hemifrån för första gången, lämna detta hem jag bott i, i alla mina år.
Känns lite konstigt, men bra! Kommer sakna detta.
Men det ska bli skönt att bo med Dan och Oliver, som en riktig familj!
Spänning, glädje, lycka, oro, förväntansfull, nervositet!
Det är ungefär så jag känner. Men det ska gå bra!

Nu ska jag ut och ta nattciggen sen ska jag lägga mig i min renbäddade säng.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jennica

Awwe inte sjuk nu igen.

Alexandra har precis vatt likadan i magen ett par dagar men såg igår att det varit för en ny tand men vi har fått ge henne majsvälling så du kanske kan prova ge han det, det brukar vara bra när dom e så imagen.

2010-10-24 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0