11 September

Idag har varit en riktig slödag. Puh..
Jag och Oliver har legat på täcken på golvet och tittat på film.
Slumdog millionare, jättebra. Nu vilar han lite och jag sitter här.
Fryser om fossingarna, det börjar bli kallt.

När vi låg och tittade innan så höll givetvis lilleman
på och klänga och klättra på mig hela tiden.
Och han reser sig upp ordentligt nu.
Innan mot soffan, och han såg så stolt ut, mitt hjärta ♥
Och under filmen reste han sig mot mig och släppte taget!!
Han stod själva i ca 2-3 sekunder!! Han är såååå duktig min lille kille!

Nu när han vaknar ska han få lite middag, och sen får jag väl börja
tänka på vad jag ska äta idag också.. Hmm..

Annars är det inte mkt på G! Måste plugga också när Ollie somnat
ikväll. Nåja, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria Landskrona <3

han e så duktig :) vi får ses nån dag och gå och fika eller nåt :)

2010-09-12 @ 15:49:50
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Kathy & Lovisa ♥ 09-11-06

HAHAHAH! Ja Cilla, det är Mario! :P Sugen eller? Höhöhö :P

2010-09-15 @ 09:24:01
URL: http://lovisaloppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0