23 September


Blev väckt av Oliver vid 7. Lagom trött och flyttade över honom till min säng.
Där somnade vi om, och sen vaknade jag av att han låg och pratade och log.
Lilla hjärtat, han får en alltid på bra humör!

Annars är det mesta bra här. Olivers förkyldning har lagt sig och han är inte snorig
längre. Han är lite hostig men sånt kan ju sitta kvar ett tag. Annars mår han fin fint!
Det är bra med mig också, fått munsår igen dock. Får alltid det när det är mkt,
stress, oro osv. Rätt jobbigt, så då vet jag att jag får varva ner lite när jag får det.
Min egen väckarklocka för sådant, kunde varit något trevligare än en blåsa på läppen men men.

Nu står Oliver och tittar på "Firma fantasi flytt". Han älskar Playhouse Disney. Ska beställa
8 favoriter när vi flyttat, så Oliver också har lite tecknat att titta på :)

Alla planer inför lägenheten är så gott som klara, mer eller mindre. Är lite kvar att tänka på.
Men det mesta är klart. Är ett litet problem men det är förhoppningsvis ur världen snart.
Och då, då är allt klart :) Lite annat som ska bestämmas efter att vi flyttat in. Är så roligt att
själv bestämma hur allt ska vara och vad vi ska ha osv. Ja Dan är ju också med i planeringarna
men det är mestadels jag som står för sånt. Muha! Kan inte vänta, bara längtar till slutet
av november. Men tiden går fort och snart står vi där. Måla ska också bli jätteroligt!
Jag kan tjöta i en evighet så här sätter jag punkt.

Idag är det plugg som står på schemat hela dagen. Ska klämma in en hårfärgning i mellan också.
Annars är det plugg för hela slanten! Dan ska komma och hämta Oliver och så ska han sova där.
Skönt, dels för att jag får plugga i fred, och dels för att det är skönt att vara lite själv ibland.
Barnledig dvs. Nåja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska vi in och bada/duscha.
Ollie badar och jag duschar, perfekt! Ha en trevlig dag.


Jag älskar dig så mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0