25 Januari

Puh, har varit ett långt uppehåll nu ett tag.
Har inte riktigt kännt för att skriva, blir bara så tråkigt då.
Men nu är det dags igen!

Med oss är det bra! Eller ja, Oliver är lite förkyld och sådär,
jag med, mest halsont för mig. Men det går över, som allt annat.

Helgen har varit lugn, Oliver sov borta för första gången hos mamma/mormor
i lördags. Hade gått jättebra, fast morgonen hade varit lite jobbig.
Såklart! Min duktiga pojke ♥
Jag spenderade mesta tiden med Emelie, trevligt värre!

Var egentligen tänkt att jag & lilleman skulle gått ner till rådstugan både
igår och idag, men med tanke på att vi är lite snuviga + inga rena kläder
så fick vi allt vackert hoppa över det.

Idag var vi i stan och strosa runt lite med mamma/mormor.
Inom på H&M en sväng där Ollie fick 3 tröjor + en polisjamas!
Min lille cooling, sheriff Heffis! ♥

CG hann vi också med, och sen följde mamma med hem, vi gjorde lite
tacos och efter ett tag en kopp kaffe och bara satt och snacka.
Hon tog bussen hem vid halv tio, och jag fastnade här!

Oliver somnade som en stock när han fick sin flaska och jag la ner
honom i sin säng innan mamma gick. Han sover gott fortfarande ♥
Han var väl trött efter att han fick strosa fritt inne på CG!

I morgon är det inget speciellt på schemat mer än att vi ska tvätta
mellan 14-20! Ska hämta lite papper hemma hos pappa också!
Emelie kanske skulle komma förbi en sväng, vi får helt enkelt se.

Nu ska jag ta en cigg och sedan lulla vidare innan det är dags att inta
sängläge! Trevlig kväll & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0