27 Januari

Ny dag med nya tag!

Idag mår jag mycket bättre, igår hade jag hög feber, runt 39,6.
Och mådde allmänt dåligt, öm i hela kroppen och frossa, not fun!
Tvättade en himla massa igår också, och endå har jag iaf lika
mkt hemma hos pappa som ligger där fortfarande,
hur ska jag få plats med allt? Hmm..

Idag ska vi traska bort till pappa/morfar när han slutat vid halv 3.
Ska ge mig på att försöka korta av Ollies hår lite, det börjar bli riktigt långt,
och krylligt, haha! Tjockt är det också, snuffis ♥

Därefter blir det väl till att gå och hämta ut mina saker från comhem så
jag får igång internet och telefonen här hemma, skönt ska det bli!
Har saknat hemtelefon!

Dan skulle ha Oliver ett tag vid halv 5 och framåt mot 8 tiden.
Så då tänkte jag passa på att vika in all tvätt, puh!
Dammsuga och plocka i ordning lite, måste göras!

Ska se om jag kan tjata på pappa att vi ska ta en tripp ut till coop också,
hittade lite i deras reklamblad jag blev intresserad av!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0