Student!

Idag är dagen som många väntat på, studentdagen.
Kl 14,30 springer dem ut här i Landskrona, och 15,30 börjar dem
köra med bilarna/flaken osv.

Jag, Oliver och pappa/morfar ska givetvis ner och titta.
Ska faktiskt bli roligt, önskar att jag hade min kamera bara :/

Två av mina kusiner tar studenten idag, en här i Landskrona och en
i Helsingborg. Så vid 17,00 tiden ska vi på studentfest ute vid fäladen!
Skojjigt. Oliver ska följa med och jag hoppas det går bra.
Han kommer säkert bli rastlös efter ett tag men det ska nog gå bra.
Vi får se hur länge vi stannar också mtp att det kommer vara mkt
drickande och sådär. Hoppas bara vädret håller i sig :)

Nu ska vi strax kila ner till tvättstugan igen så vi blir klara med tvätten.
Kl 14,00 ska vi vara klara för att promenixa ner till stan!

Ha en bra dag och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0