Its been a while

Var ett bra tag sedan jag skrev nu, hade tröttnat på designen
men nu när den är fixad så blev jag faktiskt nöjd!

Med oss är det bra, Oliver växer som bara den, en riktigt stor kille är han nu.
Han har blivit riktigt busig och trotsen märker jag också av dagligen.
Men han är min lille ögonsten ♥

Jag mår också bra. Livet rullar på i vanlig ordning,
dock inte som jag egentligen velat men det får gå for now.

Dagen har varit lugn, har bara varit hemma och myst med min lillkille.
Kathy och Lovisa var här också en svängom och Lovisa stannade här medans
Kathy var på möte. Gick bra, fast dem har börjat bli lite bråkiga mot varandra,
mest Oliver men ja. Det går ändå.

I morgon hoppas jag på bättre väder så vi kan komma ut och busa lite!
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0