Slappedag

Oliver kom hem i morse, min lille puppa!
Han var jättetrött och hade inte fått flaska hos Dan innan dem gick,
så han fick en när han kom hem och sen somnade vi om en timma.

Nu slappar vi i soffan, Oliver tittar på disney och jag tänkte skriva några rader här.
Idag ska vi bara ta det lugnt.
Pappa/morfar har beställt smörgåstårta, så vi ska mumsa på det senare.
Gottit! Undra om Oliver tycker om det, haha.

Tänkte plocka undan lite också, Olivers rum blir verkligen ett bombnedslag
på no time alltså. Dammsuga och torka golv ska jag också.
Jag ska fråga pappi/möffis om han kan ha Oliver under tiden, mahaha!

Nu säger Oliver att han vill ha lite lunch. Have a nice day!

Puss


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-07 @ 17:33:31
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0